środa, 16 listopada 2011

Testujemy HTC :)

Nie samymi kosmetykami żyje człowiek, nawet ten płci żeńskiej. Potrzebna mu jeszcze elektronika. ;]

Moja druga połowa miała to szczęście, że otrzymała (słowo „połowa” jest rodzaju żeńskiego, więc piszę „otrzymała”, chociaż wcale nie chodzi o kobietę – żebyście sobie nie myślały, że jestem aż taka nowoczesna! :P) do testów smartfona HTC Mozart.


Tak wyglądał telefon tuż przed przystąpieniem do testów. ;)

Jeśli jesteście ciekawe, jak sprawuje się ten mały cud techniki, zapraszam Was TUTAJ. To blog mojego lubego. Trochę mu pomagam. ;) Zapraszam do czytania, komentowania i oceniania. :)

2 komentarze:

  1. Istny szał nastał z tym testowaniem telefonów - najpierw Play, teraz Orange :) Ja nie jestem podatna na takie kuszenie, mam swojego Samsunga i póki co jestem z niego zadowolona i nie potrzebuje niczego lepszego :)
    Udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się starałam o dostanie HTC do testowania, ale cóż, nie tym razem.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zamierzasz dodać swój komentarz. Odpowiem pod tym wpisem i na pewno odwiedzę Twój blog. Podobnie jeśli dodasz mnie do obserwowanych, możesz liczyć na rewanż. Nie pisz więc tylko tego, że mam fajny blog i że zapraszasz na swój.

A poza tym... czuj się jak u siebie na blogu! ;)